• Lorem ipsum

Suiker of zoetstoffen?

20 Jan 2021
door Anki, bedenkster van de Lazyfitgirl Methode

In dit blog legt Anki, de bedenkster en schrijfster van de Lazyfitgirl Methodehet verschil uit tussen suiker en zoetstoffen.

Zij gebruikt als bronnen voor haar informatie o.a Het Voedingscentrum en het Kenniscentrum Zoetstoffen.

Wist je dat volwassenen 30% te veel suikers binnenkrijgen elke dag en kinderen vaak zelfs 80% te veel?
Suiker is een grote boosdoener als het om je gezondheid gaat.
 
De kwaliteit en heerlijke smaak van Greensweet laten we graag voor zichzelf spreken als gezond alternatief voor suiker. Zuivere stevia bevat geen onnodige toevoegingen en past in een gezond(er) eetpatroon. Het hele gezin van jong tot oud kan meegenieten daarom vullen we onze feed graag met smakelijke inspiratie!
 
In het blog van Anki geeft zij aan dat Greensweet geen calorieën bevatten en dat daardoor de suikerspiegel stabiel blijft.
Gebruik vooral geen light producten! Je gaat hier onbewust meer van gebruiken omdat je denkt dat je zo minder suiker binnen krijgt.
Combineer gerust met andere smaakmakers zoals gember, cacao, fruit enz. Het belangrijkste is dat de behoefte aan zoet afneemt.
Verder beschrijft ze waarom zij voor Greensweet Stevia kiest ♥
 
Ben je benieuwd naar haar blog? klik dan hier om het haar gehele blog te lezen
Wees de eerste om te reageren...
Laat een reactie achter
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »